Иш тажрыйбасы: 1–3 жыл

Толук жумуш күнү

Жумуш графиги: 5/2

Иш сааттары: 8

 

Негизги милдеттери:

- Жаңы кардарларды активдүү издөөгө жана тартууга жооптуу;

- POS-терминалдарды презентациялоо жана көрсөтүү иштерин жүргүзүү;

- Кардарларды POS терминалдардын функциялары жана мүмкүнчүлүктөрү боюнча кеңеш берүү;

- Кардарлар менен келишим түзүү;

- Кардарлар менен узак мөөнөттүү байланыштарды сактоо;

- POS терминалдарды орнотуу жана кардарларды колдонууга окутуу.

 

Билими жана тажрыйбасы:

- Жогорку же орто атайын билим экономика, маркетинг, сатуулар же башка тиешелүү тармактарда (милдеттүү эмес);

- B2B/B2C сатуу тармагында кеминде 2 жылдык жумуш тажрыйбасы (финтех, FMCG, сулуулук, медицина, horeca сыяктуу тармактарда артыкчылыктуу);

- POS терминалдар менен иштөөнүн тажрыйбасы артыкчылык болот.

 

Көндүмдөр жана компетенциялар:

- Сатуу принциптери жана ыкмаларын билүү;

- Кардарлар менен иштөө, сүйлөшүүлөрдү жүргүзүү жана келишим түзүү жөндөмдүүлүгү;

- Жакшы коммуникативдик көндүмдөр;

- Презентациялоо жана продукцияны көрсөтүү көндүмдөрү.

 

Жеке сапаттар:

- Натыйжага багыттулук жана коюлган максаттарга жетүү жөндөмдүүлүгү;

- Стресске чыдамкайлык жана көп тапшырманы бирдей аткаруу жөндөмдүүлүгү;

- Инициатива жана алдын ала аракет көрүү жөндөмдүүлүгү;

- Жоопкерчилик жана ишенимдүүлүк;

- Кардарлар менен мамиледе сылык түрдүү жана кесипкөйлүк.

 

Шарттар:

- Рынокко ылайыктуу айлык акы (базалык + бонус);

- Кесиптик өсүү жана өнүгүү мүмкүнчүлүктөрү;

- Корпоративдик окутуу жана тренингдер.

 


Резюмеңизди [email protected] дарегине «Техникалык колдоо инженери» деген тема менен жөнөтүңүз.